// I Do Adore
Another LIED.

sakit hati -,-
Mar 3, 2012 ? 0 Written ?
assalamualaikum ,

ini cuma luahan hati kecil yang selama ini diperap lama dalam lubuk hati. tak berkuasa nak bersuara sebab takut ade yang terluka. tapi kali nie, aku tak boleh nak sembunyikan lagi. kalau ade yang baca, dan terasa , mungkin kau ade lah orang yang aku mksudkan :) dan kau sakit hati ? kau nak mengadu kat org lain ? DIPERSILAKANN :)

sakit hati bila kita jaga hati org, tapi org tak pandai jaga hati kita. 
kita dah cuba sedaya upaya nak buat dia happy, buat dia tak rase sendirian, 
tapi, dia tak nampak semua tuh.
 sakit hati bila kita fikir setiap perkara untuk kebaikan dia, 
tapi dia tak tau nak hargai. 
sakit hati bila kita cuba tegur apa yang salah, 
tapi dia kata kita sengaja nak cari keburukan dia.
 sakit hati bila saya yang sentiasa berada di sisi dia, 
tapi dia tak nampak kepentingan saya di sisinya. 
sakit hati bila dia sedang gembira,
 dia buang kita macam kita tak wujud dalam hidup dia.
 sakit hati bila dia datang pada kita apabila dia berada dalam keadaan susah sahaja.
sakit hati bila dia terlalu pentingkan diri sendiri dan tak fikirkan kita.
sakit hati bila dia susah nak tolong kita bila kita dalam situasi terdesak.
sakit hati bila semua keputusan dia yang buat dan tak boleh ade bantahan.
sakit hati bila pertolongan kita tak reti nak hargai .

kau tak boleh hidup dengan kaki kau sendiri, jadi tolong hargai orang2 yang tolong kau berdiri dalam dunia nih .
aku sama mcm manusia lain. tak pernah sempurna . tapi semua manusia cuba untuk jadi sempurna. sama mcm aku. kalau kau pernah cakap dalam hati kau ,"mcm la kau perfect sangat" kat aku, aku terima. itupun kalau kau memang ckp mcm tu, KALAU .
tak payah nak kutuk belakang. kau susah kau carik aku. kau senang kau tendang aku. 
start nie, aku takkan tunduk ikut kau, kau nak sakit hati ngan aku ? Ohh pleasee, kesaah plak aku ?
aku ade hak, dan aku ade pendirian. aku tak perlu nak hidup ngan org yang mcm kau yg suka2 hati nak atur aku. tolong hargai sket ape yang aku dah buat kat kau. tolong sedar sket. kau memang hebat ambik peluang dari aku , untuk kepentingan kau sendiri !

aku tau kau sakit hati baca kan ? lepas nie kau nak update status facebook yang kau sakit hati pasal nie ? okayy, nnti aku like. 

SI HATI YANG SAKIT -,-

KBAIIII .




You're AWESOME :)




Older Post . Newer Post