// I Do Adore
Another LIED.

2011 ByeBye , 2012 Holaaa : )
Dec 31, 2011 ? 0 Written ?
Assalamualaikum . 
sedikit sayu jugak rasenya sebab lagi beberapa jam 2011 akan meninggalkan kita . ade orang kate tahun 2011 nie tahun paling best buat dorang and certain kata tahun nie tahun paling banyak hati dorang sakit dan tahun nie jugak ade yang kate 'biase biase je' . so , aku rase tahun nie , err biase biase je kot . Btw tahun nie jugak aku banyak blajar benda bru dan memory yg awsome skett :) hihihi .

sikit sebanyak aku rase berat hati nak tinggalkan tahun 2011 , dan melangkah ke tahun yang baru . alam yang baru . style baru . pengalaman baru . dan dunia bru . tapi aku tak kesah . lagi banyak benda bru yang aku jumpa lebih bnyak yang aku akan faham tentang kehidupan di dunia nie . tahun depan mungkin mcm mcm aku aku tempuhi , some of that is SPM . ohh SHIT . cepatnyaaa . rase mcm baru semalam jea aku amik PMR . hihihi . *bajet . 


of course laa . like every new year . ade new wishes , hopes . and dreams .
and aku punn adee .

Ya Allah Ya Tuhanku , aku memohon pemeliharaan dariMu buat diriku . Kau berkatilah hidupku di dunia dan bawalah keberkatanMu hingga ke akhirat nanti . Ya Allah , ya Tuhanku , ampunilah segala dosa dan kesalahanku dan dosa-dosa kesalahan kedua ibu bapaku serta ahli keluargaku . limpahilah rezeki dan cahaya keimanan kepada kami . cekalkanlah hati hati kami untuk menempuh hari hari seterusnya . amin ya robbal alamin .

semoga aku dan ahli keluargaku serta semua umat manusia sentiasa diberkati dah dirahmati Allah . aminn .

okayy , STUFFS I'M GOING TO DO NEXT YEAR #mybe :))

# tingkatkan tahap keimanan dan ketakwaan aku kepada YANG ESA . insyaAllah 

# elak dari membantah umi abah .

# belajar bersungguh-sungguh .

# jadi lebih matang .

# bina persahabatan yang baik .

# stay up for studying . nak SPM kann ?

# naik bas pegi skolahh . whoaahhh .

# jadi anak yang solehah . 

# having my own room . insyaAllah .

# blajar lebih banyak resepi untuh memasak . hihihi .

# belajar untuk mengumpul wang . dan elakkan pembaziran . TRYING .

# perform for SPM :)

# get the best result . ( 9A'S )

# setia dalam perhubungan <3

# be my own wayy :))

okayy . my Dreams and Hopes .
I hope all of my Wishes will become true :)

soo ,

Happy New Year :)

ILOVEYOU 2012 <3

Byebye 2011 :)


p/s : tak sabar nak ke sekolahhh :) muehehehehe 







You're AWESOME :)




Older Post . Newer Post